Webinar for arbejdsgivere med medarbejdere i fleksjob

I forbindelse med ansættelse af medarbejder i fleksjob, er der mulighed for at deltage i webinaret og få svar på tvivlsspørgsmål, samt få mere viden om følgende emner:

- Hvem kan vi kontakte ved spørgsmål?

- Ændring i timetal og/eller effektivitet

- Ansættelsesforhold

- Sygemelding og ansøgning om sygedagpengerefusion fra 1. sygedag

- Mulighed for hjælpemidler, personlig assistance og mentor på arbejdspladsen

- Ændringer i løn

- Ferie

- 2,5 års opfølgning

Webinaret er relevant for medarbejdere, der er ansvarlig for løn, samt for ledere.

Vi forbeholder os retten til at aflyse webinaret ved for få tilmeldte.

Information om arrangementet

Dato og tid Onsdag d. 26. august 2026 kl. 08:00 til 09:00

Tilmeldingsfrist Onsdag d. 19. august 2026 kl. 09:00

Sted Teams
.
. .

Arrangør

Malene Tran, Job og Velfærd, Aalborg Kommune
Tlf. +45 23495601
mtr-jobcenter@aalborg.dk

Hop til start tilmelding